Nieuws

  • Nieuwe app: Sportivity

    Deze app is voor het reserveren van lessen en het inzien van je abonnement en betalingen

    Lees meer
  • Collega's gezocht!

    Kees is op zoek naar personeel voor de fitness en horeca

    Lees meer
Meer nieuws

Lesomschrijving

Hieronder vind je een omschrijving van een aantal lessen bij Sportcentrum Kees, voor het rooster kan je klikken op deze link.

Be Fit
Be Fit is een uitgebreide Workout van 30 of 45 minuten. Het is een varierende workout waarbij het hele lichaam wordt aangesproken, hierbij wordt gewerkt aan kracht, snelheid, flexibiliteit en uithoudingsvermogen. Deze training is geschikt en uitdagend voor elk niveau, ongeacht uw fitheid.

Core-Workout
Onder begeleiding van de fitnesscoach wordt een training gegeven van voornamelijk grondoefeningen gericht op het versterken van de core (buik, billen, onderrug en heup) voor een goede lichaamshouding.

Super Fit
Deze training biedt kracht, snelheid, uithoudingsvermogen en flexibiliteit. Er zijn maar weinig trainingen waar de vetbranding zo snel geactiveerd wordt! Deze workout is voor bijna iedereen toepasbaar, ongeacht leeftijd of fitheidsniveau. Pak deze 30 minuten durende training mee in combinatie met Milon of een groepsles. De perfecte combinatie voor een fit en sterk lichaam. Neem een handdoek en water mee!

BodyShape 60 min.
Een conditietraining op muziek. De nadruk ligt op spierversterkende oefeningen. Veel aandacht krijgen de zogenaamde B spiergroepen: buik, benen, borst en billen. Daarbij wordt ook gebruik gemaakt van attributen om de weerstand te vergroten, zoals gewichtjes en elastieken. Door deze oefeningen wordt het spieruithoudingsvermogen groter. Ook de kracht en de lenigheid neemt toe. Eenvoudige choreografie en daardoor goed toegankelijk.

Looptraining (outdoor) 45 min.
Interval looptraining is geschikt voor zowel beginners als ervaren lopers. We trainen vanaf de opbouw tot een serieus einddoel van 3,5 / 5 of 10 km.

Kleding: hardloopschoenen en loopkleding afgestemd op het weer. 
Opmerking: de training gaat bij regen gewoon door!

Kick-it
Een intensieve conditietraining waarbij verschillende stoot en traptechnieken worden uitgevoerd op een bokszak. Leef je uit, geef alles en ga met een heerlijk voldaan gevoel naar huis. Het is een individuele training, er is geen lichamelijk contact met medesporters.

Boksen
Een technische bokstraining waarbij je speelsgewijs het stoten en verdedigen van de bokssport leert met een medesporter.

Pilates 60 min.
Een training op rustige muziek. De nadruk ligt op de spieren rond je ruggenwervel en bekken; de core. Deze spieren zorgen ervoor dat het lichaam in de correcte balans staat en de wervelkolom ondersteunen. Het kan bepaalde rugklachten verhelpen en zal je lichaamshouding en flexibiliteit verbeteren.

Senior Fit
Gezond oud worden en lekker van het leven kunnen genieten. Een actieve levensstijl draagt daar zeker aan bij. Meer bewegen en verantwoorde keuzes op het gebied van voeding en levensstijl helpen hierbij. In de SeniorFit training oefenen we om op een veilige en verantwoorde manier te bewegen om fit en vitaal te blijven. Heeft u last van een blessure of aanhoudende pijn, dan kunt u terecht bij onze in-huis fysiotherapeuten van Paramedisch Centrum Bilthoven.

Spinning
Je conditie verbeteren op de fiets met opzwepende muziek. Na een korte warming up is het een uur fietsen, sprinten en klimmen tot de top! De spinning instructeur en de muziek motiveren je om het beste uit je training te halen. In deze les kun je met behulp van een weerstandsknop op je fiets de intensiteit van je eigen training bepalen. Iedereen kan dus meedoen! De Spinning instructeurs zijn Chris Meershoek en Frank ten Velden (beiden gecertificeerd).
 
Kleding: comfortabele sportkleding, schone meegebrachte sportschoenen. Neem een handdoek en een flesje water mee.

WorkOutdoor
Kees gaat naar buiten! Elke maandag verzorgd Rob een heerlijke outdoor training in de tuin van Kees. Deze training is gericht op kracht en conditie en geschikt voor iedereen. Buitenschoenen aan en een flesje water mee.

Zonnegroet 30 min. 
Het uitvoeren van de zonnegroet of zon aanhef is een volledige workout voor lichaam en geest. De zonnegroet bestaat uit 12 in elkaar overlopende poses. Deze oefeningen verlengen en versterken de belangrijkste spieren en stimuleren organen en zenuwstelsel. De workout doe je direct na het opstaan. Je begint met 3 series en na verloop van tijd wordt dat 5 series. De zonnegroet dien je te beëindigen met ontspanning in de lighouding. Kan ook prima op bed! Wees bewust van de energie die je hebt opgedaan. De zonnegroet is een perfecte manier om de dag fit en vitaal te beginnen.

Nieuws

  • Nieuwe app: Sportivity

    Deze app is voor het reserveren van lessen en het inzien van je abonnement en betalingen

    Lees meer
  • Collega's gezocht!

    Kees is op zoek naar personeel voor de fitness en horeca

    Lees meer
Meer nieuws

Contact

Sportcentrum Kees
Kees Boekelaan 3
3723 BA Bilthoven

030 229 17 68